کسب و کار اینترنتی

 بنام خدا

درآمد زایی اینترنتی

شما هم مثل من به درآمد زایی اینترنتی فکر کرده اید

خرید و فروش اون هم در دنیای اینترنت میتونه درآمدهای  میلیونی یا میلیاردی داشته باشه!

اینکه من هم میتوانم در این کسب و کار موفق باشم؟

سرمایه شرط اول موفقیت است مگر نه !

در سالهای اولیه فروش های اینترنتی بود من میشنیدم افراد موفق با درآمدی بین 10، 15، 20، و 100 میلیون به بالا در بازار وجود داشتن من هم زیاد خبری از این بازار پر سود نداشتم به این باور نرسیده بودم که این کسب و کارها واقعی باشند.

هرکسی چیزی میگفت میگفتم الکیه چطور میشه این درآمد زایی بتوند سود بده انقدر که چنتا کارمند مثل کارمند بانک که شاید یکی از بهترین گذینه ها باشه یا افرادی که درآمد بالایی دارند که شاید شما هم بشناسید مگر میشود با این درآمد آنهم در خانه ؟!! وات شدنی بود آخر چطور الکیست بابا

من هم زیاد به فکرش نبودم ولی میشنیدم و همیشه سوالم بود شدنی است؟

تا اینکه وارد بازار کار شدم؟ دیدم این رقمهای 5، 10، 20 اینها در میان بازار پول خوردی است در میان بازریهای تازه به تاسیس رسیده وای من چقد عقبم که کارمندی شده بود بهترین زندگی

تا حالا سقف ذهنیم را بیشتر از دیده هام نکرده بودم.

 

 

سقف ذهنی

آیا شما به این فکر میکنید که ماهی بیشتر از یک مدیر درآمد داشته باشید؟

چالش سنگینی است که باور کنیم درآمدهای هست که باید سقف ذهنمان را باز کنیم.

یک سوال که شاید باور کردنی نباشد؟

دوست دارید ماهی 31 میلیون که 31 روز در ماه است درآمد داشته باشید

یا دوست دارید در ماهی که 31 روز است و هر روز درآمدش دو برابر روز قبل است درآمد شما باشد که روز اول با 1 تومان ساده شروع میشود؟؟؟؟

بیایید یک حساب سر انگشتی کنیم

در روز اول یک تومان روز دوم دو توما و روز سوم4تومان و روز بعدش 8تومان و روز دهم به 512 تومان میرسد و در روز 21درآمد شما به یک میلیون و48هزار و 576تومان رسیده است  الان در آمد شما به یک روز از پیشنهاد قبلی که دادم رسیده است با این حال باز میخواهید حساب کنید و این پیشنهاد را قبول کنید؟ بگذارید بگویم درآمد شما کی خودش را نشان میدهد باور میکنید شما در 26 روز درآمد شما 33میلیون و 554هزار و 432 تومان دارید به نظر شما در 31 روز چقد میتونید بیشتر از پیشنهاد قبلی باشد 10 میلیون!!! 15 میلیون!!! یا شاید کمتر تا 31 روز حساب کنید هر روز دو برابر روز قبل لطفا حساب کنید و پیشنهاد و نظراتتون رو در سایت همیار ما ارسال کنید تا دیگران در پشت سقف ذهنی نمانند.

شاید شما با اون 31 میلیون تومان راضی هستید؟

چالش باحالی بود در فضای اینترنت خیلی از این سقف ذهنی سوال خیلیاست جواب دادن به این ها کار شما را انجام نمیدهد تا خودتان نخواهید.

 از بحث دور نشویم که به هر حال خیلی داریم از رقبایمان در این درآمد زایی اینترنتی عقب می افتیم.

در این بازار هم جای من است هم جای شما من به این باور رسیدم که افرادی و شرکتهای معروف الان مثل دیجی کالا، بامیلو، اسنپ، وخیلی از شرکت های دیگه که شما و ما میشناسیم دارند رشد میکنند و حرفی برای زدن دارند.

در آمد دیجی کالا در این مقاله میتونید بخونید یا اسنپ که در روز میلیونی مسافر جابه جا میکند.

راز ی در این درآمد زایی اینترنتی نیست راز این درآمد زایی اینترنتی خواستن، اینده نگری، مشاوره با افراد موفق می باشد.

خیلی سادس بخواهیم درآمد زایی اینترنتی کنیم اون هم در دنیای اینترنت مثلا اینستاگرام که الان درآمد های خیلی کلانی دارد جابه جا میشود آیا شما هم سهمی داشته اید.

نمخواهید داشته باشید؟

فقط این ها نیستن اینستاگرام یا تلگرام یا هر جای دیگر میتواند منبع درآمدی برای درآمد زایی باشد ولی به طور موقعت چرا موقعت به این فک کردید که تلگرام فیلتر شد چقد ادمها شکست خوردن درست در حالی که روزانه درآمدهای 20 میلیونی داشتند یا بیشتر

چرا شکست

هر موفقیت در این نیست که شما مسیر خوبی دارید میروید یا نیاز مردم را برآورده میکنید.

یا در این نیست که شما پول دارید میتونید حتما موفق شد ما در درآمد زایی اینترنتی کسانی داشته ایم که با سرمایه خیلی اندک کارهایی کرده اند به قول معروف 7نسل خودش را سیر کرده است.

برای شکست خورد خیلی مسیرها وجود دارند که هر فرد فکرش را نمیکند یا اگر فکری میکند به باد بیخیالی میسپارد. یک اشاره کوچک تلگرام فیلتر شد چرا؟ درآمد زایی اینترنتی قطع شد؟ اینستا چی فیلتر نمیشود؟ درآمد زایی اینترنتی چه میشود؟ سوال اینست که چرا اینها مسیری را انتخاب نمیکنند که موفق بشوند خیلیها هم بودند با فیلتر شدنشان در تلگرام به دآمد خود هنوز میرسند و شاید درآمد تلگرامیشان انقد کم بوده که الان چندین برابر آن را میفروشند سوال اینجاس چطور میشود؟

قیف؟

سوال اینجاس قیف این وسط چه میکند.

میخواهم کاربرد قیف را توضیح دهم و با درآمد زایی اینترنتی مقایسه کنم برای پر کردن یک بشگه بهش فک کنیم که به راحتی نمیشود یک بشگه دیگر را داخل یک بشگه دیگر بریزیم با یک قیف کار ما راحت تر میشود و چیزی از دست نمیدهیم.

حالا درآمد زایی اینترنتی چطور کار میکند؟ ما در تلگرام یا اینستا کاربرانی داریم که میخواهیم در صورت فیلتر شدن تلگرام یا هر شبکه مجازی دیگر یا ... کاربرانمان را دیگه از دست ندهیم چطور ما باید یک جای مطمن داشته باشیم مثلا یک سایت که هیچ وقت تحریم فیلتر یا هیچ چیز دیگر روی آن تاثیر ندارد اگر مشگلی پیش نیاوریم. ما میتونیم از اینستا و تلگرام و... کاربرهای خودمون رو به طرف سایت بکشیم و هرموقعه هم بخواهیم به جاهای دیگر میبریم خیلی راحت کاربران در قیفی که ما به کار برده ایم خیلی راحت به دنبال ما میایین بدون انکه افراد خاص مان را از دست بدهیم. مثال اینکه ما چیزی در اینستگرام منتشر میکنیم و لینکش رو از سایتمان میگیریم مینویسیم برای خواندن یا دیدن این پست به لینک زیر بروید.

اخطار

هیچکار شدنی نیست مگر بخواهید. بپزیرید که این مسیر شماست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: درآمد زایی اینترنتی کسب و کار اینترنتی کسب و کار اینترنتی چیست کار یابی

تاريخ : دو شنبه 30 مهر 1397 | 18:1 | نویسنده : سلمان مرادی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.